MIUI 8 Global Stable Rom စတင္ျဖန္႕ခ်ီ

@http://www.mmitfamily.com/

Xiaomi သည္ MIUI 8 global stable ROM ကို စတင္ျဖန္႔ခ်ိလိုက္သည္။
အဆိုပါ update ကို အဆင့္ဆင့္ျဖင့္ ျဖန္႔ခ်ိသြားမည္ျဖစ္ၿပီး ပထမအဆင့္တြင္ Xiaomi ဖုန္း ၁၅ မိ်ဳးက ရရိွသြားမည္ျဖစ္သည္။
ပထမအဆင့္ ျဖန္႔ခ်ိမည့္ ဖုန္းမ်ားတြင္ Mi 5, Mi Max, Redmi 4s, Mi Note, Redmi 2A, Redmi Note 2, Redmi Note 3, Mi 4 China Unicom version, Redmi 1S, Mi 2/2S, Mi 4i, Redmi Note 3G ႏွင့္ Redmi Note 4G တို႔ပါဝင္သည္။
ဒုတိယအဆင့္တြင္ Redmi Pro, Mi 4C, Redmi 3S ႏွင့္ 3X, Redmi 2 ႏွင့္ Redmi 1S တို႔ ပါဝင္မည္ဟု သိရသည္။
Ref: GSMArena

ကြ်န္ေတာ္သိ၊ကြ်န္ေတာ္တတ္၍ ေရးသားျခင္းမဟုတ္ပါခင္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ေလ့လာမိသမွ်ကို စာဖတ္သူမ်ားျပန္လည္ေလ့လာမိေစရန္ ျပန္လည္မွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ပို႕စ္တစ္ခုခ်င္းစီအတြက္ မူရင္းေရးသားသူမ်ားကို အထူးေက်းဇူးဥပကာရတင္ရွိပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ေအာင္ျမင့္ျမတ္(Myanmar Youths) Ph-09256480246


Share on Google Plus

About tuntin

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment