♪ ေနာက္ထြက္မယ့္ Xiaomi Mi Note 2 မွာ Samsung လုပ္ Amoled မ်က္ႏွာျပင္အေကြး ပါ၀င္လာဖြယ္ရွိ ♫

ဖုန္းနဲ႔တက္ဘလက္ၾကား အရြယ္အစားရွိတဲ့ phablet အမ်ိဳးအစား Mi Note ဖုန္းထြက္ျပီး တစ္ႏွစ္အၾကာမွာေတာ့ Xiaomi ဟာ Mi Note 2 ဖုန္းကို မၾကာခင္ စတင္မိတ္ဆက္သြားဖုိ႔ ရွိေနပါတယ္။
ယခုအခ်ိန္ထိေတာ့ ကုမၸဏီဘက္က တရား၀င္ဘာမွေၾကျငာရျခင္းမရွိေသးေပမယ့္၊ Mi Note 2 ဖုန္းရဲ့ တစ္ခ်ိဳ႔ အခ်က္အလက္ေတြကေတာ့ စတင္ေပါက္ၾကားေနျပီျဖစ္ပါတယ္။

ဒီဖုန္းမွာ လက္ရွိေခတ္စားေနတဲ့ curved display မ်က္ႏွာျပင္အေကြးပါ၀င္လာဖြယ္ရွိေနျပီး၊ သတင္းအရင္းအျမစ္ယုံၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့ Gizchina မီဒီယာရဲ့ေဖာ္ျပခ်က္အရ၊ ဒီဖုန္းဟာ Vivo ရဲ့ Xplay5 Elite ဖုန္းလုိပဲ Samsung ကုမၸဏီထုတ္ Amoled မ်က္ႏွာျပင္အေကြးပါ၀င္လာမယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

ေနာက္ထပ္သတင္းေတြအရ တရုတ္နာမည္ၾကီးကုမၸဏီေတြျဖစ္တဲ့ Huawei နဲ႔ Xiaomi တုိ႔ဟာ Samsung Display ဆီက ဖန္သားျပင္အေကြးနမူနာေတြ ေတာင္းယူထားတယ္လုိ႔လည္း သိရတာေၾကာင့္၊ ယခုႏွစ္ထဲ ထပ္မံထြက္ရွိမယ့္ Huawei ၊ Xiaomi ဖုန္းေတြမွာ ဖန္သားျပင္အေကြးေတြကို ေတြ႔ျမင္ရဖုိ႔ ရာခိုင္ႏွဳန္း ေတာ္ေတာ္မ်ားေနပါတယ္။

Mi Note 2 ေရွ႔မွာထြက္ထားတဲ့ Mi Note ဖုန္းဟာ ၅.၇ လက္မအရြယ္ full-HD (1080×1920 pixels) Sharp JDI မ်က္ႏွာျပင္၊ Corning Gorilla Glass 3 တုိ႔ ပါရွိျပီး၊ 2.5 GHz quad-core Qualcomm Snapdragon 801 ပရုိဆက္ဆာ၊ RAM 3GB ၊ ဖုန္းတြင္းေဒတာသိမ္းဆည္းႏိုင္မွဳ 16 GB တုိ႔ ပါရွိတဲ့ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္ phbalet တစ္လုံးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

Ref: Gadgets360
Credit to ==> Digital Times
 
 
Be Positive!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment